• Relații clienți +4 0371 132.111
  • Suport tehnic 0749 66.84.70


Intrebări frecvente

Factura o poți achita prin mai multe metode: fie prin bancă cu OP, fie la sediul nostru, fie la unul din punctele de încasare din zona în care sunteți.

Factura se emite în fiecare lună pe data de 1, pentru luna respectivă și trebuie achitată în termen de 15 zile, până pe data de 16 a lunii respective.

Dacă factura nu a fost achitată în termen de 45 de zile de la data emiterii, serviciile contractate se suspendă automat. Pentru reactivarea serviciilor se achită mai întâi o taxă de reconectare în valoare de 12 lei cu TVA și numai după ce s-au achitat facturile restante se reactivează serviciile.

În primul rând dacă observi că paginile de internet se încarcă greu, restartează toate echipamentele de conexiune. Le scoți din priză pentru 10 - 20 de secunde, apoi le bagi la loc, astepți aproximativ 2-3 minute până repornesc toate și încerci din nou să accesezi paginile de internet. În 99% din cazuri problema se rezolvă. Dacă totuși nu s-a rezolvat, restartează și computerul, laptop etc., e posibil ca acesta să aibă o problemă. Dacă nici asta nu a rezolvat problema atunci ia legătura cu noi la suport tehnic.

În primul rând verifică dacă echipamentele sunt băgate în priză și sunt alimentate cu curent electric (trebuie să fie aprins led-ul de control de pe alimentator sau de pe router). Dacă erau aprinse atunci dă un restart la toate echipamentele. Scoate-le din priză 10-20 secunde și apoi bagă-le la loc, așteaptă 2-3 minute să repornească și verifică. Dacă tot nu poți accesa nicio pagină de internet atunci contactează-ne la suport tehnic.

Bineînțeles. Pentru a conecta un router WI-FI urmărește schema următoare.